Uzyskaj żywe i pełne spektrum kolorów etykiet stawiając na biały toner w swojej drukarce. Choć może się to wydawać dziwne, czasami najlepszym sposobem na wyeksponowanie kolorów jest po prostu zacząć od… nie dodawania żadnego koloru.
Jak powie każdy malarz, rozpoczęcie od pustego białego płótna to najlepszy sposób na upewnienie się, że kolory są żywe, wyraźne i czytelne. Nakładając kolory na jednolitą białą bazę, można sprawić, że każdy odcień i barwa będą o wiele bardziej wyraziste.
Niestety, wydaje się, że wielu producentów etykiet mogło przegapić tę informację.
Ograniczeni możliwościami samych drukarek etykiet, wielu producentów etykiet nadal jest zmuszonych do drukowania kolorów bezpośrednio na samych nośnikach etykiet. Rezultatem jest często dokładnie to, czego można się spodziewać: etykiety drukowane w matowych kolorach, które nie wyróżniają się z tłumu.
Teraz istnieje rozwiązanie – jest nim wprowadzenie białego tonera do procesu drukowania etykiet, co pomaga uzyskać bogate, pełne kolory na każdej etykiecie.
Oto dlaczego warto rozważyć wykorzystanie białego tonera w procesie drukowania etykiet i dlaczego nasze opcje drukarek z bogatym, pełnym spektrum białego tonera mogą być właśnie tym rozwiązaniem, na które czekały Twoje etykiety.
Chcesz, aby Twój produkt się wyróżniał? Spraw, by Twoje etykiety stały się wyjątkowe
Jeśli chodzi o przyciągnięcie uwagi konsumentów na przepełnionych półkach sklepowych, projekt etykiety ma znaczenie. Jak pokazały przykłady z przeszłości, zwykła zmiana etykiety i opakowania produktu może spowodować znaczny wzrost sprzedaży i zatrzymanie klientów, nawet jeśli sam produkt się nie zmieni.
Używanie białego tonera na etykietach – czy to do tworzenia czystych, jasnych wzorów, czy jako podkładu dla innych kolorów – może być rozwiązaniem, które pomoże projektom etykiet wyskoczyć z opakowania i szybko przyciągnąć wzrok klienta przeglądającego produkty na przepełnionych półkach.
Gdy nacisk zostanie położony na to, aby projekty etykiet były żywe i wyraźne, rodzaj podłoża, na którym drukujesz, ma duże znaczenie.
Jeśli na przykład drukujesz na przezroczystym podłożu, wszystko sprowadza się do nieprzezroczystości. Jeśli druk nie jest odpowiednio nieprzezroczysty, materiały wewnątrz opakowania będą prawdopodobnie widoczne – co oznacza, że projekt może konkurować o przejrzystość wizualną, powodując utratę niektórych z jego wyraźnych, żywych cech.
To samo można powiedzieć o metalicznych lub ciemnych podłożach: gdy kolor druku konkuruje z naturalnym odblaskowym połyskiem lub ciemnymi kolorami podłoża, wyraźne cechy etykiety mogą zostać utracone lub przytłumione. Może to wpłynąć na wyrazistość projektu etykiety i ogólnie na jej wpływ na sprzedaż i utrzymanie klientów.
Biały toner: Podstawa dla nasyconych, intensywnych kolorów
W przeszłości dwa rodzaje nośników etykiet stanowiły poważne wyzwanie dla producentów chcących wyróżnić swoje projekty: ciemne nośniki i przezroczyste nośniki.
Ciemne nośniki, w tym czarne lub ciemnoniebieskie podłoża, mogą być szczególnie trudne dla producentów, którzy chcą uzyskać jasne, żywe kolory. Ponieważ sam nośnik ma już ciemny kolor, może to znacznie zmniejszyć odcień nawet jasnego atramentu po bezpośrednim nałożeniu.
Zaczynając od bazy białego tonera bezpośrednio na ciemnym podłożu, producenci etykiet mogą następnie dodawać kolorowe tusze i obrazy jako dodatkową warstwę na białym tonerze, pomagając zachować prawdziwy kolor projektu.
Podobnie, wielu producentów etykiet ostatnio wskoczyło w trend etykiet z przezroczystym podkładem – szczególnie w przypadku produktów w szklanych opakowaniach, gdzie ważna jest dobra widoczność produktu wewnątrz np. piwa lub wina.
W tym przypadku biały toner sam w sobie może odgrywać dużą rolę w projektowaniu etykiet, zwłaszcza w przypadku przezroczystych etykiet, które same będą umieszczane na ciemnym opakowaniu.
Podobnie, biały toner ma istotny wpływ na drukarki, które chcą wykorzystać metalowe podłoża. Niezależnie od tego, czy pracujesz nad tym, aby kolory były żywe na tle błyszczącego metalicznego podłoża, czy też szukasz sposobów na zintegrowanie koloru i połysku samego podłoża z projektem etykiety, biały toner oferuje prosty i niezawodny sposób na zapewnienie, że wszystkie aspekty projektu etykiety pozostaną wyraźne i żywe.
Zadbaj o doskonały wygląd etykiet – od produkcji do sprzedaży
Znamy moc białego tonera dla producentów etykiet pracujących z przezroczystymi, metalicznymi lub ciemnymi podłożami. Pomogliśmy wielu firmom znaleźć odpowiednie rozwiązanie do drukowania etykiet, dopasowane do ich potrzeb, w tym niektórych z unikalnymi potrzebami obejmującymi przezroczyste nośniki etykiet z wyraźnym zapotrzebowaniem na bogate, pełne spektrum kolorów.
Jest to szczególnie ważne dla producentów koncentrujących się na odblokowaniu możliwości krótkich serii w procesie produkcji etykiet, gdy spójność i szybki czas realizacji mają kluczowe znaczenie dla wydrukowania, wykończenia i przygotowania etykiet do aplikacji.
Dla tych producentów polecamy cyfrową drukarkę etykiet OKI Pro1050, która wykorzystuje opcję druku białego do produkcji etykiet w pełnym kolorze CMYK na szerokiej gamie nośników, w tym na papierze, poliestrze, winylu i innych podłożach.
Wykorzystując technologię suchego tonera, która jest odporna na wodę, ścieranie i blaknięcie, OKI Pro1050 pozwala producentom tworzyć piękne etykiety, które są zaprojektowane z myślą o trwałości. Nawet w przypadku zastosowań na butelkach i szklanych naczyniach, gdzie wodoodporność jest często kluczowa.
A ponieważ OKI Pro1050 może drukować do 9 metrów na minutę na podłożach o szerokości od 132 mm, jest to idealny wybór dla producentów koncentrujących się na szybkich, niestandardowych, krótkich seriach etykiet. Ponadto Pro1050 zapewnia niezawodną spójność dzięki niestandardowemu profilowaniu kolorów i zastępowaniu kolorów dodatkowych na każdej etykiecie, umożliwiając szybkie dostosowanie i poprawienie wszelkich błędów w procesie drukowania bez marnowania czasu i pieniędzy na błędne wydruki.
W połączeniu z bezwykrojnikowym, wewnętrznym finiszerem etykiet Graphtec DLC1000 umożliwia produkcję wyraźnych, kolorowych, niestandardowych, krótkich serii etykiet – a wszystko to bez konieczności oczekiwania na wstępnie przycięte lub wstępnie zadrukowane etykiety, matryce finiszera. Może to oznaczać realne oszczędności w dłuższej perspektywie i znacznie większą elastyczność, aby Twoje etykiety naprawdę wyróżniały się pośród innych produktów.
Nie przegap tego, co biały toner ma do zaoferowania
Jeśli jeszcze nie wspierasz swojego wewnętrznego procesu produkcji etykiet za pomocą białego tonera, może się okazać, że Twój produkt ma trudności z wyróżnieniem się na tle konkurencji – co może również oznaczać utratę cennych zysków ze sprzedaży.
Niezależnie od tego, czy rozważasz dodanie koloru białego do istniejących etykiet, czy też szukasz sposobu, aby istniejące projekty etykiet były naprawdę atrakcyjne, możemy Ci pomóc.